KudoZ home » German to Romanian » Engineering: Industrial

Mengenteiler

Romanian translation: distribuitor cantitativ


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Mengenteiler
Romanian translation:distribuitor cantitativ
Entered by: Stefan Konnerth

15:41 Apr 29, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
German term or phrase: Mengenteiler
Nu am context şi nu-l găsesc prin dicţionare.
M-am gândit să-l traduc cu "distribuitor volumetric".
Aveţi vreo idee mai bună?
Mulţumesc
Stefan Konnerth
dozator
Explanation:
volumetric, cantitativ, cum vrei
Selected response from:

Jonathan Oprean
Germany
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2dozator
Jonathan Oprean
4distributor ( volumetric)Anca Nitu


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
dozator


Explanation:
volumetric, cantitativ, cum vrei

Jonathan Oprean
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian
PRO pts in category: 15
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adriana Sandru: sau divizor de debit, http://83.16.121.134/hydro/dzielniki vivoil.pdf
29 mins

agree  Mariana Avramescu
16 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
distributor ( volumetric)


Explanation:
http://dict.leo.org/forum/viewUnsolvedquery.php?idThread=309...

http://dict.leo.org/forum/viewUnsolvedquery.php?idThread=412...


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-04-29 19:38:15 GMT)
--------------------------------------------------

ce m-am tot invartit tot la solutia pe care ati afisat-o am ajuns :)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc foarte mult, Anca! Aş fi împărţit cu plăcere punctele între tine şi Jonathan Oprean, dar, după câte ştiu, nu se poate. "Distribuitor" este mai corect decât "dozator".