KudoZ home » German to Romanian » Engineering (general)

Spannwelle

Romanian translation: Ax de strângere


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Spannwelle
Romanian translation:Ax de strângere
Entered by: Adriana Sandru

08:47 Jul 8, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Winkelschleifer
German term or phrase: Spannwelle
Der ganze Satz lautet: "Entfernen Sie die Spannmutter und die Schleifscheibe von der Spannwelle."

Vielen Dank im Voraus!
Hans-Juergen Fauland
Ax de strângere
Explanation:
Aveţi aici o referinţa: http://www.armyacademy.ro/revista3/rev3_art8.html
Selected response from:

Adriana Sandru
Romania
Grading comment
Vielen Dank für Ihre Hilfe!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5arborele (axul) motorvelocebn
4 +1Ax de strângere
Adriana Sandru


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Ax de strângere


Explanation:
Aveţi aici o referinţa: http://www.armyacademy.ro/revista3/rev3_art8.html

Adriana Sandru
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 235
Grading comment
Vielen Dank für Ihre Hilfe!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariana Avramescu
17 hrs
  -> Mulţumesc!

22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
arborele (axul) motor


Language variant: arborele (axul) motor

Explanation:
Spannwelle în acest caz este arborele motor al unei masini de slefuit care poate fi o masina manuala de slefuit sau o masina cu masa de slefuit. De acest arbore motor este prins talerul de slefuit în cazul unei masini de slefuit manuale sau masa de slefuit în cazul unei masini de banc si care antreneaza acest taler sau masa, pe care se fixeaza acea Scleifscheibe = disc sau hârtie de slefuit care este fixata cu acea Spannmutter (piulita de fixare).

velocebn
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian