KudoZ home » German to Romanian » Engineering (general)

Schalenprofil

Romanian translation: profil tip cofraj


05:49 Jul 12, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Dächer
German term or phrase: Schalenprofil
Anscheinend ist hier gemeint, dass das Profil einer Schale ähnelt. Es gibt noch Zackenprofil, Trapezprofil und Wellprofil.

Der ganze Satz lautet: "Das Schalenprofil von XXX ist ein optisch ansprechendes und absolut im Trend liegendes Fassadenprofil aus stranggepreßtem Aluminium."

Vielen Dank im Voraus!
Hans-Juergen Fauland
Romanian translation:profil tip cofraj
Explanation:
http://www.dictionar-online.ro/roman_german.php?id=profilul ...

http://www.ruukki.com/www/materials.nsf/materials/EFF9884EE0...$File/SteelHalls_Brochure_Rom_2008.pdf?openElement

http://www.antreprenorul.ro/antreprenorul/antr10-7/austrothe...

--------------------------------------------------
Note added at 1 zi16 ore (2008-07-13 22:35:20 GMT)
--------------------------------------------------

Sau poate este mai bine "profil tip cofraj pierdut". Găseşti şi poze dacă te uiţi la link-urile de mai jos:

http://www.mgconstruct.ro/Tabla cutata3.280.141.html
http://www.mgconstruct.ro/Tabla cutata4.262.84.html
http://www.bonaport.ro/sisteme-de-invelitori.html
Selected response from:

Raul-Petru Hreniuc
Grading comment
Vielen Dank für Ihre Hilfe!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4profil ondulat/cutat
Mariana Avramescu
2profil tip cofraj
Raul-Petru Hreniuc


  

Answers


23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
profil ondulat/cutat


Explanation:
http://www.ais-online.de/6/company/04/58/99/product373270_6....

http://www.alubel.ro/prezentare.php?produsID=8
profil din tablă cutată sau ondulată

Mariana Avramescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 47

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Raul-Petru Hreniuc: Cum aţi traduce atunci Wellprofil? http://www.rheinzink.ro/173.aspx?view=download
9 hrs
  -> cofrajul este un tipar de lemn sau metal in care se toarna un material, ori aceste Schalenprofile nu cred ca sunt asa ceva. Wellprofil este tot un profil ondulat. Jürgen se poate hotărâ, dacă are poze

3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
profil tip cofraj


Explanation:
http://www.dictionar-online.ro/roman_german.php?id=profilul ...

http://www.ruukki.com/www/materials.nsf/materials/EFF9884EE0...$File/SteelHalls_Brochure_Rom_2008.pdf?openElement

http://www.antreprenorul.ro/antreprenorul/antr10-7/austrothe...

--------------------------------------------------
Note added at 1 zi16 ore (2008-07-13 22:35:20 GMT)
--------------------------------------------------

Sau poate este mai bine "profil tip cofraj pierdut". Găseşti şi poze dacă te uiţi la link-urile de mai jos:

http://www.mgconstruct.ro/Tabla cutata3.280.141.html
http://www.mgconstruct.ro/Tabla cutata4.262.84.html
http://www.bonaport.ro/sisteme-de-invelitori.html

Raul-Petru Hreniuc
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Vielen Dank für Ihre Hilfe!