KudoZ home » German to Romanian » Finance (general)

Termin- und Optionsgeschäfte

Romanian translation: tranzactii la termen si cu optiuni


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Termin- und Optionsgeschäfte
Romanian translation:tranzactii la termen si cu optiuni
Entered by: Carmela Moldovan

11:29 Feb 21, 2006
German to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
German term or phrase: Termin- und Optionsgeschäfte
Insiderpapiere sind außer Aktien auch andere handelbare Wertpapiere (z.B. Schuldverschreibungen und Optionsscheine), Geldmarktinstrumente sowie Derivate, die zum Erwerb oder zur Veräußerung von Aktien der X AG berechtigen oder verpflichten (Termin- und Optionsgeschäfte).
Carmela Moldovan
Romania
tranzactii la termen si cu optiuni
Explanation:
vezi Bursa Sibiu
Selected response from:

Jonathan Oprean
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1operatiuni la termen pe piata de capitalHeinz Lahni
4tranzactii la termen si cu optiuni
Jonathan Oprean
3contract la termen/de optiunicameliaim


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Termin- und Optionsgeschäfte
operatiuni la termen pe piata de capital


Explanation:
Din cate am dedus pana acum, nu se diferentiaza in limba romana. Este vorba de operatiuni pentru care plata si livrarea valorilor negociate are loc la o data posterioara negocierii. Tipuri existente: options, forward, futures.

Heinz Lahni
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
16 mins

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Termin- und Optionsgeschäfte
contract la termen/de optiuni


Explanation:
Cf EuroDicAutom
"Cel putin in teorie modalitatile de acoperire a riscurilor pleaca de la un „banal“ contract de vanzare-cumparare la termen, la un pret prestabilit (contract forward), pana la tranzactii complexe cu produse derivate, precum contractele futures sau de optiuni."
(http://www.businessmagazin.ro/articole/---Invatati-sa-va-aco...


cameliaim
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Termin- und Optionsgesch�fte
tranzactii la termen si cu optiuni


Explanation:
vezi Bursa Sibiu


    Reference: http://www.bmfms.ro/
Jonathan Oprean
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian
PRO pts in category: 12