KudoZ home » German to Romanian » Finance (general)

Lohnverpackung

Romanian translation: ambalare pe baza de contract


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Lohnverpackung
Romanian translation:ambalare pe baza de contract
Entered by: Istvan Cindea

15:50 Mar 11, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
German term or phrase: Lohnverpackung
Vă dau şi contextul: "Zweck ist das Verarbeiten von Fleisch (...) sowie Lohnverpackungen und Service aller Art..." Îmi pare rău, eu nu am găsit nimic corespondent în română.
Istvan Cindea
ambalare pe baza de contract
Explanation:
www.rubinian.ro/cpsa_7_cod.php?subsect=KA&diviz=74&grupa=748&clasa=7482&id=7482.1&des... - 44k
www.schoellerarcasystems.com/RO/Services/Contract based pac... - 13k - Im Cache - Ähnliche Seiten
Contract Packaging/ Lohnverpackung:
www.kr-porsiplast.de/deutsch/leistungen/dienstleistungen/co... - 18k - Im Cache - Ähnliche Seiten

--------------------------------------------------
Note added at 15 minute (2008-03-11 16:06:11 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.rubinian.ro/cpsa_7_cod.php?subsect=KA&diviz=74&gr...

--------------------------------------------------
Note added at 18 minute (2008-03-11 16:08:18 GMT)
--------------------------------------------------

Servicii de ambalare pe baza de de tarif sau contract

Subclasa 7482.1 - Servicii de ambalare pe baza de tarif sau contract
Descriere

Aceasta subclasa elementara include:
- servicii constand in ambalarea marfurilor pentru altii, cum sunt: produse alimentare, farmaceutice, substante pentru curatenie, preparate de toaleta, folosind o varietate de tehnici de ambalare, automatizate sau manuale, inclusiv formarea si ambalarea foliilor ("blistere"), ambalarea in piele sau prin presare, umplerea formelor si sigilarea si umplerea pungilor. Acest serviciu poate include de asemenea etichetarea sau imprimarea ambalajului
- ambalarea pachetelor si a cadourilor
- servicii de ambalare de siguranta a preparatelor farmaceutice.


Exceptii

Aceasta subclasa elementara nu include:
- servicii de ambalare a produselor agricole pentru pietele primare, clasificate in 0141.11
- imprimarea exclusiva pe materialele de ambalaj, clasificata in subclasa elementara adecvata a clasei 2222
- servicii de ambalare aferente transportului, clasificate in 63
- servicii de design al ambalajelor, clasificate in 7487.13.
Daca serviciile de ambalare includ si prelucrarea materialelor-proprietatea clientului intr-un produs diferit (de exemplu, amestecarea cu apa a unui concentrat pentru a produce bauturi racoritoare, prepararea pestelui inaintea conservarii, amestecarea cremelor si a colorantilor pentru prepararea produselor cosmetice), acestea sunt clasificate in subclasa elementara din care face parte produsul specific.
Selected response from:

Anca Buzatu
Austria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6Ambalare în sistem lohn
Jonathan Oprean
5 +1ambalare pe baza de contractAnca Buzatu


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ambalare pe baza de contract


Explanation:
www.rubinian.ro/cpsa_7_cod.php?subsect=KA&diviz=74&grupa=748&clasa=7482&id=7482.1&des... - 44k
www.schoellerarcasystems.com/RO/Services/Contract based pac... - 13k - Im Cache - Ähnliche Seiten
Contract Packaging/ Lohnverpackung:
www.kr-porsiplast.de/deutsch/leistungen/dienstleistungen/co... - 18k - Im Cache - Ähnliche Seiten

--------------------------------------------------
Note added at 15 minute (2008-03-11 16:06:11 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.rubinian.ro/cpsa_7_cod.php?subsect=KA&diviz=74&gr...

--------------------------------------------------
Note added at 18 minute (2008-03-11 16:08:18 GMT)
--------------------------------------------------

Servicii de ambalare pe baza de de tarif sau contract

Subclasa 7482.1 - Servicii de ambalare pe baza de tarif sau contract
Descriere

Aceasta subclasa elementara include:
- servicii constand in ambalarea marfurilor pentru altii, cum sunt: produse alimentare, farmaceutice, substante pentru curatenie, preparate de toaleta, folosind o varietate de tehnici de ambalare, automatizate sau manuale, inclusiv formarea si ambalarea foliilor ("blistere"), ambalarea in piele sau prin presare, umplerea formelor si sigilarea si umplerea pungilor. Acest serviciu poate include de asemenea etichetarea sau imprimarea ambalajului
- ambalarea pachetelor si a cadourilor
- servicii de ambalare de siguranta a preparatelor farmaceutice.


Exceptii

Aceasta subclasa elementara nu include:
- servicii de ambalare a produselor agricole pentru pietele primare, clasificate in 0141.11
- imprimarea exclusiva pe materialele de ambalaj, clasificata in subclasa elementara adecvata a clasei 2222
- servicii de ambalare aferente transportului, clasificate in 63
- servicii de design al ambalajelor, clasificate in 7487.13.
Daca serviciile de ambalare includ si prelucrarea materialelor-proprietatea clientului intr-un produs diferit (de exemplu, amestecarea cu apa a unui concentrat pentru a produce bauturi racoritoare, prepararea pestelui inaintea conservarii, amestecarea cremelor si a colorantilor pentru prepararea produselor cosmetice), acestea sunt clasificate in subclasa elementara din care face parte produsul specific.

Anca Buzatu
Austria
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adriana Sandru
9 mins
  -> Multumesc Adriana

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
Ambalare în sistem lohn


Explanation:
sau, mai rar, in "regim lohn"


    Reference: http://ro.wikipedia.org/wiki/Regim_de_lohn
Jonathan Oprean
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Beatrix 07
57 mins

agree  Bogdan Burghelea
2 hrs

agree  Erzsebet Schock
4 hrs

agree  cornelia mincu
14 hrs

agree  Mariana Avramescu
18 hrs

agree  Karin-Stefanie Vikete
21 hrs