KudoZ home » German to Romanian » Finance (general)

...belasten die drohende Konjunkturabkühlung

Romanian translation: în plus, apasă şi conjunctura americană, tot mai nefavorabilă ...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:...belasten die drohende Konjunkturabkühlung
Romanian translation:în plus, apasă şi conjunctura americană, tot mai nefavorabilă ...
Entered by: Anca Buzatu

13:16 Apr 8, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
German term or phrase: ...belasten die drohende Konjunkturabkühlung
Daneben belasten die drohende Konjunkturabkühlung in den USA sowie drohende Zinserhöhungen der Europäischen Zentralbank.

Multumesc!
Anca Buzatu
Austria
în plus, apasă şi conjunctura americană, tot mai nefavorabilă ...
Explanation:
în plus, apasă şi conjunctura americană, (după aparenţe) tot mai nefavorabilă, precum şi creşterea iminentă a dobânzii la Banca Centrală Europeană
Selected response from:

Stefan Konnerth
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3în plus, apasă şi conjunctura americană, tot mai nefavorabilă ...Stefan Konnerth
4 +1înrăutăţirea iminentă a situaţiei economice
Corina Cristea


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
înrăutăţirea iminentă a situaţiei economice


Explanation:
East Capital: Inrautatirea situatiei economice taie pofta investitorilor
Inrautatirea indicatorilor macroeconomici din ultima perioada a redus apetitul investitorilor pentru piata financiara din Romania, arata o nota a East Capital, companie de administrare a activelor cu plasamente in Europa de Est. Cresterea exploziva a deficitului de cont curent (cu 71% in primele zece luni), majorarea asteptarilor de inflatie si reducerea perspectivelor de rating operate de agentia Standard & Poor's pentru Romania au redus volumele tranzactionate pe Bursa de la Bucuresti, arata raportul East Capital. Rulajul mediu zilnic pe Bursa a scazut in luna noiembrie la 14,2 mil. euro, fata de media zilnica de 22,8 mil. euro tranzactionata in iulie, spun oficialii East Capital.

Corina Cristea
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eduard Pascariu
17 hrs
  -> Multumesc, Eduard!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
în plus, apasă şi conjunctura americană, tot mai nefavorabilă ...


Explanation:
în plus, apasă şi conjunctura americană, (după aparenţe) tot mai nefavorabilă, precum şi creşterea iminentă a dobânzii la Banca Centrală Europeană

Stefan Konnerth
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adriana Sandru
17 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Hans-Juergen Fauland
15 hrs

agree  Cristian Lazar
18 hrs