KudoZ home » German to Romanian » Food & Drink

Fruchtquark

Romanian translation: brânză de vaci (dulce) cu fructe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Fruchtquark
Romanian translation:brânză de vaci (dulce) cu fructe
Entered by: Maria Diaconu

17:16 Apr 1, 2007
German to Romanian translations [PRO]
Food & Drink
German term or phrase: Fruchtquark
Apare şi la http://www.proz.com/kudoz/161234

Nu-mi este foarte clar ce este, deşi apar reţete pe internet.
Mulţumesc naticipat.
Maria Diaconu
Romania
Brânză de vaci (dulce) cu fructe
Explanation:
conţine şi smântână sau iaurt din lapte degresat

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-04-01 19:39:47 GMT)
--------------------------------------------------

de vacă...

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2007-04-02 14:03:13 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cred că de "vacă" e forma corecta. Spunem carne de porc (nu de porci), lapte de vacă (nu de vaci), deci ar trebui să fie brânză de vacă/oaie (nu de vaci/oi)
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Grading comment
Mulţumesc! O să mai caut, totuşi cred că forma "brânză de vaci" este preferată formei "brânză de vacă". Nu mai ştiu nici eu sigur...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Brânză de vaci (dulce) cu fructe
Susanna & Christian Popescu GbR
5fruchtquarkpatak


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
fruchtquark


Explanation:
Quark - pe piata romana nu se gaseste ; este un fel de branza proaspata de vaca amestecata cu smantana (seamana un pic cu Fagaras-ul nostru,).
Nu stiu daca ti-am fost de ajutor, am incercat.

patak
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Brânză de vaci (dulce) cu fructe


Explanation:
conţine şi smântână sau iaurt din lapte degresat

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-04-01 19:39:47 GMT)
--------------------------------------------------

de vacă...

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2007-04-02 14:03:13 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cred că de "vacă" e forma corecta. Spunem carne de porc (nu de porci), lapte de vacă (nu de vaci), deci ar trebui să fie brânză de vacă/oaie (nu de vaci/oi)

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Mulţumesc! O să mai caut, totuşi cred că forma "brânză de vaci" este preferată formei "brânză de vacă". Nu mai ştiu nici eu sigur...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Beatrix 07: Milli produce asa ceva si in RO
12 mins

agree  Daiana Heinrich: musai brinza DULCE, altfel duce cu gindul la telemea :)
14 hrs
  -> multumesc