KudoZ home » German to Romanian » Furniture / Household Appliances

Nicht tropfender Ausgußschnabel

Romanian translation: ciocul de golire/buza de golire nu picură /(anti-picurare)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Nicht tropfender Ausgußschnabel
Romanian translation:ciocul de golire/buza de golire nu picură /(anti-picurare)
Entered by: xxxangiM

10:36 Feb 15, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances / Entsafter/Storcator fructe
German term or phrase: Nicht tropfender Ausgußschnabel
multumesc!
xxxangiM
ciocul de golire nu picură /(anti-picurare)
Explanation:
Placând de la idea că chestia aia de la ibric prin care se varsă cafeaua în ceaşcă se cheamă cioc şi oricâte atorcătoare am văzut, nimeni nu vorbeşte despre partea în chestiune, am găsit pe cineva care-l numeşte tot "cioc" (http://www.p4c.philips.com/files/h/hd4637_32/hd4637_32_dfu_u...
Poate-ţi serveşte, dacă nu are nimeni o idee mai bună. Baftă.
Selected response from:

cameliaim
Spain
Grading comment
multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2antipicurator
Jonathan Oprean
3 +3ciocul de golire nu picură /(anti-picurare)cameliaim


Discussion entries: 2





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
ciocul de golire nu picură /(anti-picurare)


Explanation:
Placând de la idea că chestia aia de la ibric prin care se varsă cafeaua în ceaşcă se cheamă cioc şi oricâte atorcătoare am văzut, nimeni nu vorbeşte despre partea în chestiune, am găsit pe cineva care-l numeşte tot "cioc" (http://www.p4c.philips.com/files/h/hd4637_32/hd4637_32_dfu_u...
Poate-ţi serveşte, dacă nu are nimeni o idee mai bună. Baftă.

cameliaim
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adriana Sandru
2 hrs
  -> mulţumesc, adriana.

agree  Anca Buzatu
3 hrs
  -> mulţumesc, Anca.

agree  Erzsebet Schock
9 hrs
  -> mulţumesc, Erzsebet.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
antipicurator


Explanation:
ceva mai simplu, dar tot aia...


    Reference: http://www.evinoteca.eu/eng/products/champagne-saver.php?qid...
Jonathan Oprean
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
18 mins

agree  Bogdan Burghelea
19 hrs