KudoZ home » German to Romanian » Furniture / Household Appliances

Dampf-Kontrollschalter /Abnehmb. Halter.

Romanian translation: buton (întrerupător) control aburi/suport detaşabil


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Dampf-Kontrollschalter /Abnehmb. Halter.
Romanian translation:buton (întrerupător) control aburi/suport detaşabil
Entered by: Corina Cristea

17:31 Feb 16, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances / Mop cu abur pentru colturi
German term or phrase: Dampf-Kontrollschalter /Abnehmb. Halter.
Fac parte din lista de componente. In engleza sunt traduse:
Steam Controlling Counter /Detachable Holder

multumesc
xxxToni33
buton (întrerupător) control aburi/suport detaşabil
Explanation:
.
Selected response from:

Corina Cristea
Romania
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3comutator de reglare (a jetului de) abur / mâner detaşabilcameliaim
4 +1buton (întrerupător) control aburi/suport detaşabil
Corina Cristea


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
buton (întrerupător) control aburi/suport detaşabil


Explanation:
.

Corina Cristea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariana Avramescu
1 hr

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
comutator de reglare (a jetului de) abur / mâner detaşabil


Explanation:
O idee. Baftă.

--------------------------------------------------
Note added at 6 minute (2008-02-16 17:37:15 GMT)
--------------------------------------------------

bineânţeles dacă "halter" nu are semnificaţia de "suport" în contextul tău (bănuiesc că ai vreo poză).

--------------------------------------------------
Note added at 6 minute (2008-02-16 17:37:43 GMT)
--------------------------------------------------

bineînţeles, sorry

cameliaim
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariana Avramescu
1 hr
  -> x3!

agree  Adriana Sandru
12 hrs
  -> mulţumesc încă o dată!

agree  Bogdan Burghelea
1 day12 hrs
  -> x3!