KudoZ home » German to Romanian » Furniture / Household Appliances

Über das Farbabrollsystem Farbe aufnehmen und abstreifen.

Romanian translation: Îmbibaţi ... cu vopsea folosind rola pentru îmbibare şi curăţaţi (ştergeţi) surplusul de vopsea.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Über das Farbabrollsystem Farbe aufnehmen und abstreifen.
Romanian translation:Îmbibaţi ... cu vopsea folosind rola pentru îmbibare şi curăţaţi (ştergeţi) surplusul de vopsea.
Entered by: xxxangiM

15:39 Feb 17, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances / sistem vopsire rapida
German term or phrase: Über das Farbabrollsystem Farbe aufnehmen und abstreifen.
Mit dem EASY PAINT SET schnell und perfekt lackiert.

Anwendung:

- Über das Farbabrollsystem Farbe aufnehmen und abstreifen.
xxxangiM
Îmbibaţi ... cu vopsea folosind rola pentru îmbibare şi curăţaţi (ştergeţi) surplusul de vopsea.
Explanation:
Puteţi înlocui punctele în funcţie de context.

--------------------------------------------------
Note added at 6 ore (2008-02-17 22:33:22 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.trendteleshop.de/pdf_datasheet.php?products_id=18...
Selected response from:

Erzsebet Schock
Germany
Grading comment
Mulţumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Îmbibaţi ... cu vopsea folosind rola pentru îmbibare şi curăţaţi (ştergeţi) surplusul de vopsea.Erzsebet Schock
2luaţi vopseaua şi aplicaţi-o prin intermediul (cu ajutorul) sistemului de rulare (rulant)cameliaim


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
luaţi vopseaua şi aplicaţi-o prin intermediul (cu ajutorul) sistemului de rulare (rulant)


Explanation:
bănuiesc ca e vorba de ceva tip rol...

cameliaim
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Îmbibaţi ... cu vopsea folosind rola pentru îmbibare şi curăţaţi (ştergeţi) surplusul de vopsea.


Explanation:
Puteţi înlocui punctele în funcţie de context.

--------------------------------------------------
Note added at 6 ore (2008-02-17 22:33:22 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.trendteleshop.de/pdf_datasheet.php?products_id=18...

Erzsebet Schock
Germany
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
7 hrs
  -> Multumesc!

agree  Mariana Avramescu
17 hrs
  -> Multumesc!