KudoZ home » German to Romanian » Law: Contract(s)

ZV-Beschluss

Romanian translation: hotararea comitetului central de conducere


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:ZV-Beschluss
Romanian translation:hotararea comitetului central de conducere
Entered by: Cristina Anghel

09:50 Jun 21, 2005
German to Romanian translations [PRO]
Law: Contract(s)
German term or phrase: ZV-Beschluss
Die Firma hat per ZV-Beschluss v. 28.06.2002 und 23.04.2003 beschlossen, im Konzern zur verstärkten Nutzung von länderübergreifenden Synergien und der Erzielung von Kostensenkungen die Kompetenzen für den Betrieb und die Weiterentwicklung von Lösungen auf Basis von SAP in Europa zu bündeln.
Cristina Anghel
Romania
hotararea comitetului central
Explanation:
Pentru urechile noastre inca suna ca dracu, dar mai ales în Austria si Elvetia 'Zentralvorstand' (si prescurtarea lui ZV) este un organ de conducere tipic in cazul asociatiilor sau diverselor organizatii. Traducerea consacrata in limba franceza este: 'comité central'.
Selected response from:

Heinz Lahni
Grading comment
Multumesc. Ambele raspunsuri sunt corecte. Acesta este termenul cel mai "accurate".
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1hotararea comitetului centralHeinz Lahni
3 +1hotararea administratiei centrale
Elvira Stoianov


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
hotararea administratiei centrale


Explanation:
ZV ar putea fi Zentralverwaltung sau Zentrale Verwaltung

http://www.tuwien.ac.at/zv/

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2005-06-21 09:58:12 GMT)
--------------------------------------------------

sau Zentralvostand aici: http://www.swissmoto.org/docs/statuts/statuts_de.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2005-06-21 09:58:23 GMT)
--------------------------------------------------

eu zic ca cel mai bine intrebi

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
7 hrs

17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
hotararea comitetului central


Explanation:
Pentru urechile noastre inca suna ca dracu, dar mai ales în Austria si Elvetia 'Zentralvorstand' (si prescurtarea lui ZV) este un organ de conducere tipic in cazul asociatiilor sau diverselor organizatii. Traducerea consacrata in limba franceza este: 'comité central'.

Heinz Lahni
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 15
Grading comment
Multumesc. Ambele raspunsuri sunt corecte. Acesta este termenul cel mai "accurate".

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
6 hrs