KudoZ home » German to Romanian » Law: Taxation & Customs

Insiderverzeichnisverordnung

Romanian translation: Regulament de listare a actiunilor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Insiderverzeichnisverordnung
Romanian translation:Regulament de listare a actiunilor
Entered by: xxxCSsys

08:58 Feb 21, 2006
German to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Taxation & Customs
German term or phrase: Insiderverzeichnisverordnung
Die Insiderverzeichnisverordnung regelt u. a. die Verpflichtung der börsennotierten Unternehmen zur Veröffentlichung kursbeeinflussender Informationen sowie die mit Insiderwissen verbundenen persönlichen Verpflichtungen von Mitarbeitern solcher Unternehmen beim Umgang mit Informationen.
Carmela Moldovan
Romania
Regulament de listare a actiunilor
Explanation:
vezi:

Legea nr. 297/2004
privind piaţa de capital

Regulament de listare din 2002, etc.

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2006-02-21 09:27:56 GMT)
--------------------------------------------------

DISPUNEREA DE MÃSURI NR. 17/2005 art. 2, etc. este foarte explicit în această privinţă

2. Pentru toate categoriile de listare, în cursul unei zile de tranzacţionare preţul tranzacţiilor trebuie săse încadreze în intervalul delimitat de preţul de referinţă +/- 25 %.

etc.
Selected response from:

xxxCSsys
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ordonanta/regulamentul privind masurile de prevenire ale delictului de initiereHeinz Lahni
4Regulament de listare a actiunilorxxxCSsys


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ordonanta/regulamentul privind masurile de prevenire ale delictului de initiere


Explanation:
suna ca dracu, dar cam asa trebuie redat, zic eu.
Insidergeschäft = delict de initiere
M-as bucura sa vina cineva cu un termen mai concis.

Heinz Lahni
Native speaker of: Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
24 mins

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Regulament de listare a actiunilor


Explanation:
vezi:

Legea nr. 297/2004
privind piaţa de capital

Regulament de listare din 2002, etc.

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2006-02-21 09:27:56 GMT)
--------------------------------------------------

DISPUNEREA DE MÃSURI NR. 17/2005 art. 2, etc. este foarte explicit în această privinţă

2. Pentru toate categoriile de listare, în cursul unei zile de tranzacţionare preţul tranzacţiilor trebuie săse încadreze în intervalul delimitat de preţul de referinţă +/- 25 %.

etc.

xxxCSsys
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4