KudoZ home » German to Romanian » Law (general)

nachgeschalteter Anwender

Romanian translation: utilizator subordonat/din structuri subordonate


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:nachgeschalteter Anwender
Romanian translation:utilizator subordonat/din structuri subordonate
Entered by: Magdalena Bergmann

18:01 Feb 2, 2009
German to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
German term or phrase: nachgeschalteter Anwender
Die Firma XYZ ist als Hersteller von Waren so genannter ***nachgeschalteter Anwender*** im Sinne der REAch-Verordnung.

Cum s-ar traduce aceşti termeni?
Mulţumesc!
Magdalena Bergmann
Germany
utilizator din structuri subordonate
Explanation:
sau "utilizator subordonat"
Selected response from:

Jonathan Oprean
Germany
Grading comment
Mulţumesc Jonathan! Această variantă mi se pare mai potrivită.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5utilizatorii din aval
Ovidiu Martin Jurj
4utilizator din structuri subordonate
Jonathan Oprean


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
utilizatorii din aval


Explanation:
Aşa apare termenul în tot cuprinsul variantei oficiale în română a Directivei 1907/2006 care reglementează înregistrarea, evaluarea, autorizarea şi restricţionarea substanţelor chimice (REACH):

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=DD:13:...

Numai bine.

Ovidiu Martin Jurj
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 36
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc! Această variantă am găsit-o şi eu, dar mi se pare ciudată (din aval - parcă ar fi vorba de un râu).


19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
utilizator din structuri subordonate


Explanation:
sau "utilizator subordonat"

Jonathan Oprean
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Mulţumesc Jonathan! Această variantă mi se pare mai potrivită.