KudoZ home » German to Romanian » Law (general)

Haftbarhaltung

Romanian translation: înștiințare de plată (înștiințare cu privire la daune)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Haftbarhaltung
Romanian translation:înștiințare de plată (înștiințare cu privire la daune)
Entered by: Anca Buzatu

15:04 Feb 23, 2009
German to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
German term or phrase: Haftbarhaltung
Anspruch auf Schadensersatz
Ana Sinziana Ionita
înștiințare de plată (înștiințare cu privire la daune)
Explanation:
..
Selected response from:

Anca Buzatu
Austria
Grading comment
Multumesc.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3înștiințare de plată (înștiințare cu privire la daune)Anca Buzatu
3menţinerea/păstrarea răspunderiicameliaim


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
menţinerea/păstrarea răspunderii


Explanation:
fără context, doar o sugestie.

cameliaim
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
înștiințare de plată (înștiințare cu privire la daune)


Explanation:
..

Anca Buzatu
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 61
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Multumesc.