KudoZ home » German to Romanian » Law/Patents

Sorgerecht

Romanian translation: custodie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Sorgerecht
Romanian translation:custodie
Entered by: t.ex

06:14 Jul 19, 2002
German to Romanian translations [PRO]
Law/Patents
German term or phrase: Sorgerecht
das elterliche Sorgerecht
adosanis
custodie
Explanation:
das elterliche Sorgerecht - în custodia părinţilor
Selected response from:

t.ex
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +3custodie
t.ex
4intretinere, crestere si ingrijirestefana


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +3
custodie


Explanation:
das elterliche Sorgerecht - în custodia părinţilor

t.ex
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov
15 mins

agree  Cristina Moldovan do Amaral
8 hrs

agree  stefana
14 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
intretinere, crestere si ingrijire


Explanation:
desi sunt de acord cu prima varianta, in functie de context s-ar putea folosi "intretinere" - copilul este in intretinerea parintilor - mai frecvent utilizat in limbajul juridic
daca este vorba de o sentinta de divort, formularea utilizata este cea de "minorul este incredintat spre crestere si ingrijire mamei/ tatalui, etc"

stefana
Germany
Native speaker of: Native in RomanianRomanian