KudoZ home » German to Romanian » Law/Patents

vertretungsvollmacht

Romanian translation: procura de reprezentare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Vertretungsvollmacht
Romanian translation:procura de reprezentare
Entered by: xxxioanas

11:14 Jan 19, 2004
German to Romanian translations [PRO]
Law/Patents
German term or phrase: vertretungsvollmacht
jmdm. Vertretungsvollmacht in allen Angelegenheiten des Vollmachtgebers in Rumanien erteilen
xxxioanas
procura de reprezentare
Explanation:
si imputernicire de reprezentare. Am gasit ambele variante. Vezi de ex.:

1.MODEL de procura speciala de reprezentare in Adunarea Generala: http://www.petrom.ro/romana/formulare.htm

2.imputernicire de reprezentare in "CRP" :http://crp.digiro.net/statut.html
Selected response from:

Paraschiva Bloju
Romania
Grading comment
Asa am tradus si eu pana la urma, dar aveam nevoie si de o confirmare. Merci mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1procura de reprezentare
Paraschiva Bloju
5împuternicire
Elvira Stoianov


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
împuternicire


Explanation:
este cuvântul echivalent

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 401

59 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
procura de reprezentare


Explanation:
si imputernicire de reprezentare. Am gasit ambele variante. Vezi de ex.:

1.MODEL de procura speciala de reprezentare in Adunarea Generala: http://www.petrom.ro/romana/formulare.htm

2.imputernicire de reprezentare in "CRP" :http://crp.digiro.net/statut.html

Paraschiva Bloju
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 53
Grading comment
Asa am tradus si eu pana la urma, dar aveam nevoie si de o confirmare. Merci mult!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  asco
1 hr