ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » German to Romanian » Livestock / Animal Husbandry

Pferdehaltung/Pferdezucht

Romanian translation: cresterea cailor/reproducerea cailor

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Pferdehaltung/Pferdezucht
Romanian translation:cresterea cailor/reproducerea cailor
Entered by: Raul Hreniuc

16:52 May 11, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Livestock / Animal Husbandry
German term or phrase: Pferdehaltung/Pferdezucht
..für Pferdehaltung, Pferdezucht und Pferdepflege...
Pferdehaltung inseamna crescatoria de cai..Pferdezucht cam acealsi lucru: cresterea cailor..cum ati diferentia cei doi termeni?

Multumesc!
Anca Buzatu
Austria
cresterea cailor/reproducerea cailor
Explanation:
Pferdehaltung = cresterea cailor
Pferdezucht = reproducerea cailor
Pferdepflege = ingrijirea cailor
Selected response from:

Raul Hreniuc
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5cresterea cailor/reproducerea cailor
Raul Hreniuc
4utilizarea cailor/creşterea (prăsirea) cailor
Bogdan Burghelea


Discussion entries: 2





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
utilizarea cailor/creşterea (prăsirea) cailor


Explanation:
Eu am sentimentul că una se referă strict la folosirea cailor ca animale de călărie sau povară, iar cealaltă numai la selecţionarea şi înmulţirea lor.

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 14

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
cresterea cailor/reproducerea cailor


Explanation:
Pferdehaltung = cresterea cailor
Pferdezucht = reproducerea cailor
Pferdepflege = ingrijirea cailor

Raul Hreniuc
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumesc!