KudoZ home » German to Romanian » Mathematics & Statistics

Balken

Romanian translation: coloane


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Balken
Romanian translation:coloane
Entered by: Maria Diaconu

15:08 Jul 31, 2004
German to Romanian translations [PRO]
Mathematics & Statistics
German term or phrase: Balken
Siehe die beiden linken Balken der Grafik.
Este vorba de o diagrama cu "Balken". Imi scapa denumirea in lb. romana. Coloane, bete ...:)
Cristina Anghel
Romania
Coloane
Explanation:
In diagramele din Excel, apare denumirea "columns". Am intalnit si in romaneste termenul "coloane" in diagrame, din pacate nu pot sa-ti dau o referinta, o trimitere precisa.
Selected response from:

Maria Diaconu
Romania
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Coloane
Maria Diaconu
4coloane
Elvira Stoianov


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Coloane


Explanation:
In diagramele din Excel, apare denumirea "columns". Am intalnit si in romaneste termenul "coloane" in diagrame, din pacate nu pot sa-ti dau o referinta, o trimitere precisa.

Maria Diaconu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxCSsys
10 mins
  -> Multumesc

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
coloane


Explanation:
cred ca "diagrama" pe care o cauti este de fapt o histograma. Nu-mi aduceam aminte cum se numesc componentele, dar in definitia histogramei am gasit coloane.
histográmă s. f. grafic din coloane verticale alăturate, reprezentând proporţional diferite mărimi statistice. (<fr. histogramme)
cf. DEX

Elvira Stoianov
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian