KudoZ home » German to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

Unterwagenabstützung

Romanian translation: Sistem de calare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Unterwagenabstützung
Romanian translation:Sistem de calare
Entered by: Adrian Ungur

07:27 Apr 2, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Unterwagenabstützung
Apare in descrierea unui excavator Liebherr 900
Adrian Ungur
Sistem de calare
Explanation:
Puncte de calare (sprijin/fixare) ale utilajului in timpul lucrului. De regulă sunt picioare hidraulice, in special la excavatoare.
Selected response from:

traductorum
Austria
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1dispozitiv de sprijin al şasiului
catalina savu
4Sistem de calare
traductorum


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dispozitiv de sprijin al şasiului


Explanation:
poate sa fie o placa de sprijin cu picioare pentru a asigura stabilitatea excavatorului in timpul lucrului

catalina savu
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariana Avramescu
5 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Sistem de calare


Explanation:
Puncte de calare (sprijin/fixare) ale utilajului in timpul lucrului. De regulă sunt picioare hidraulice, in special la excavatoare.

traductorum
Austria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 44
Grading comment
Multumesc!