KudoZ home » German to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

Axial-Rillenkugellager

Romanian translation: Rulment axial cu bile cu cale de rulare adâncă


18:55 Feb 3, 2009
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Axial-Rillenkugellager
nu-mi dau seama ce fel de rulment este... conform dictionarului LEO ar fi "deep groove ball thrust bearing"
Magda Kovendi
Romanian translation:Rulment axial cu bile cu cale de rulare adâncă
Explanation:
Rillenkugellager - rulment cu bile cu cale de rulare adâncă, dicţionar de construcţii de maşini DE-RO
Selected response from:

Alpár-László Krecht
Grading comment
köszönöm!!! :))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5rulment cu canal de bile adâncit; rulment radial cu bileEduard Pascariu
4 +1Rulment axial cu bile cu cale de rulare adâncă
Alpár-László Krecht


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Rulment axial cu bile cu cale de rulare adâncă


Explanation:
Rillenkugellager - rulment cu bile cu cale de rulare adâncă, dicţionar de construcţii de maşini DE-RO

Alpár-László Krecht
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40
Grading comment
köszönöm!!! :))
Notes to answerer
Asker: Köszi szépen!!!! :))


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  velocebn
4 hrs
  -> Multumesc!

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
rulment cu canal de bile adâncit; rulment radial cu bile


Explanation:
rulment cu canal de bile adâncit; rulment radial cu bil

Eduard Pascariu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16