KudoZ home » German to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

ablauf Bandspülung

Romanian translation: refularea sisttemului de spalare/curatare al benzii


07:30 Jun 30, 2004
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: ablauf Bandspülung
Iarasi...
Jozsef Gal
Romanian translation:refularea sisttemului de spalare/curatare al benzii
Explanation:
termenii tehnici cei mai utilizati in acest caz sunt
refulare
si
admisie

--------------------------------------------------
Note added at 2004-07-13 03:33:06 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

gern geschehen! :)
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Danke sehr.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4refularea sisttemului de spalare/curatare al benziiAnca Nitu
4evacuarea sistemului de spălare a benzii
Dan Topor


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ablauf Bandspülung
evacuarea sistemului de spălare a benzii


Explanation:
nu cred ca necesita explicatii

Dan Topor
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 85

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
refularea sisttemului de spalare/curatare al benzii


Explanation:
termenii tehnici cei mai utilizati in acest caz sunt
refulare
si
admisie

--------------------------------------------------
Note added at 2004-07-13 03:33:06 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

gern geschehen! :)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 23
Grading comment
Danke sehr.