KudoZ home » German to Romanian » Medical: Dentistry

Frühkontakt

Romanian translation: contact(ocluzional) prematur


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Frühkontakt
Romanian translation:contact(ocluzional) prematur
Entered by: Beatrix 07

18:42 Sep 13, 2007
German to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Dentistry / Zahntechnik
German term or phrase: Frühkontakt
Frühkontakt lokal entfernen
Beatrix 07
contact(ocluzional) prematur
Explanation:
Contexte:
Situatia descrisa poarta numele de „contact prematur”, rezolvarea acestuia fiind primul pas in ... Asadar, nu orice persoana stresata scrasneste din dinti. ...
Asta se poate realiza prin mici slefuiri selective ale celor doi dinti (in locurile unde acestia au contact prematur) sau, daca exista o incongruenta ...




Frühkontakt
= zentrischer Vorkontakt
= Abgleitkontakt
= deflektiver Kontakt
Okklusionskontakt, der den gleichmäßigen Zusammenschluss in der physiologischen (normalen) Unterkieferrelation verhindert und zu Ausweich- oder Abgleitbewegungen des UK führt und/oder den Zahn überlastet.
http://www.uni-koeln.de/med-fak/zahn/vorklinik/dic/1web/61pa...
http://www.referatele.com/referate/medicina/online6/TULBURAR...

--------------------------------------------------
Note added at 23 minute (2007-09-13 19:05:54 GMT)
--------------------------------------------------

Abraziunea determina aparitia intr-o prima faza a fatetelor de uzura, care sunt suprafete netede, lucioase, localizate la nivelul smaltului, cu o anumita orientare determinata de aparitia ***contactului prematur sau a interferentei ocluzale***.Fiecare fateta isi are corespondentul sau pe dintele antagonist, iar analiza orientarii permite aprecierea directiei in care mandibula deviaza pentru a ocoli contactul prematur respectiv.
Selected response from:

Anca Buzatu
Austria
Grading comment
multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1contact(ocluzional) prematurAnca Buzatu
2contact ...Eduard Pascariu


Discussion entries: 1





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
contact ...


Explanation:
e vorba de problemele unei proteze, coroane, etc care atinge 'prea repede' partea opusa ... nu-mi amintesc insa termenul :)

Eduard Pascariu
Native speaker of: Romanian

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
contact(ocluzional) prematur


Explanation:
Contexte:
Situatia descrisa poarta numele de „contact prematur”, rezolvarea acestuia fiind primul pas in ... Asadar, nu orice persoana stresata scrasneste din dinti. ...
Asta se poate realiza prin mici slefuiri selective ale celor doi dinti (in locurile unde acestia au contact prematur) sau, daca exista o incongruenta ...




Frühkontakt
= zentrischer Vorkontakt
= Abgleitkontakt
= deflektiver Kontakt
Okklusionskontakt, der den gleichmäßigen Zusammenschluss in der physiologischen (normalen) Unterkieferrelation verhindert und zu Ausweich- oder Abgleitbewegungen des UK führt und/oder den Zahn überlastet.
http://www.uni-koeln.de/med-fak/zahn/vorklinik/dic/1web/61pa...
http://www.referatele.com/referate/medicina/online6/TULBURAR...

--------------------------------------------------
Note added at 23 minute (2007-09-13 19:05:54 GMT)
--------------------------------------------------

Abraziunea determina aparitia intr-o prima faza a fatetelor de uzura, care sunt suprafete netede, lucioase, localizate la nivelul smaltului, cu o anumita orientare determinata de aparitia ***contactului prematur sau a interferentei ocluzale***.Fiecare fateta isi are corespondentul sau pe dintele antagonist, iar analiza orientarii permite aprecierea directiei in care mandibula deviaza pentru a ocoli contactul prematur respectiv.

Anca Buzatu
Austria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 7
Grading comment
multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eduard Pascariu
2 mins
  -> Multumesc.