KudoZ home » German to Romanian » Medical: Dentistry

Brückengerüst

Romanian translation: scheletul punţii dentare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Brückengerüst
Romanian translation:scheletul punţii dentare
Entered by: Anca Buzatu

05:13 Sep 14, 2007
German to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Dentistry / Zahntechnik
German term or phrase: Brückengerüst
Das Brückengerüst soll beschliffen werden.
Beatrix 07
scheletul puntii dentare
Explanation:
Im In-Ceram-Verfahren wird das Brückengerüst im Computer konstruiert und aus einem Block aus Aluminium- oder Circonoxydkeramik in einer Schleifeinheit ausgeschliffen (z.B. CEREC).
http://www.zahnarzt-dr-feuerhake.de/leistungen/lueckenversor...

Punti: Demonstratie practica a realizarii machetei din ceara a puntii .... scheletului metalic dezambalarea si prelucrarea componentei metalice; proba ...

Scheletul metalic ar trebui sa fie extins astfel incat sa cuprinda structura dentara in masura de 180 grade sau mai mult din circumferinta sa, ...
http://www.ecursuri.ro/referate/puntea-de-colaj-maryland.htm
Selected response from:

Anca Buzatu
Austria
Grading comment
multumesc
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1scheletul puntii dentareAnca Buzatu
4 +1punteEduard Pascariu


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
punte


Explanation:
punte dentara

Eduard Pascariu
Native speaker of: Romanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adriana Sandru
1 hr

neutral  Anca Buzatu: Si ce faci cu "Gerüst":)?
3 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
scheletul puntii dentare


Explanation:
Im In-Ceram-Verfahren wird das Brückengerüst im Computer konstruiert und aus einem Block aus Aluminium- oder Circonoxydkeramik in einer Schleifeinheit ausgeschliffen (z.B. CEREC).
http://www.zahnarzt-dr-feuerhake.de/leistungen/lueckenversor...

Punti: Demonstratie practica a realizarii machetei din ceara a puntii .... scheletului metalic dezambalarea si prelucrarea componentei metalice; proba ...

Scheletul metalic ar trebui sa fie extins astfel incat sa cuprinda structura dentara in masura de 180 grade sau mai mult din circumferinta sa, ...
http://www.ecursuri.ro/referate/puntea-de-colaj-maryland.htm


Anca Buzatu
Austria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 7
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eduard Pascariu: bun, si de ce ar trebui sa slefuiesti un schelet? sa nu aiba contact prematur cumva? :)
9 hrs