KudoZ home » German to Romanian » Medical (general)

Kühlpads

Romanian translation: comprese reci


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kühlpads
Romanian translation:comprese reci
Entered by: Paraschiva Bloju

06:39 Aug 12, 2004
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Medical (general)
German term or phrase: Kühlpads
Este vorba despre "comprese" pe care le racesti in frigider si apoi le aplici pe frunte;nu sunt de unica folosinta. Nu am o idee buna, ma ajutati? Mersi!
Paraschiva Bloju
Romania
comprese reci
Explanation:
As spune comprese reci, pur si simplu, nu cred ca au alta denumire, din punct de vedere medical sau stiintific. Dar de ce ai incadrat intrebarea la Engineering?
Sper sa-ti fiu de ajutor. Succes.
Selected response from:

Maria Diaconu
Romania
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4comprese reci
Maria Diaconu
3Element de racireRomeo Badulescu


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Kühlpads
comprese reci


Explanation:
As spune comprese reci, pur si simplu, nu cred ca au alta denumire, din punct de vedere medical sau stiintific. Dar de ce ai incadrat intrebarea la Engineering?
Sper sa-ti fiu de ajutor. Succes.

Maria Diaconu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 26
Grading comment
Multumesc!

1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Kühlpads
Element de racire


Explanation:
Este un termen tehnic.


    Reference: http://www.filestorm.de/Workshop/wakue_gk.html
Romeo Badulescu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Grading comment
Da, poate fi si un termen tehnic, dar aici este vorba chiar de comprese de pus pe frunte. Multumesc oricum pentru interventie.
The asker has declined this answer
Comment: Da, poate fi si un termen tehnic, dar aici este vorba chiar de comprese de pus pe frunte. Multumesc oricum pentru interventie.