KudoZ home » German to Romanian » Metallurgy / Casting

Zerreiche

Romanian translation: rupere???


10:20 Feb 21, 2005
German to Romanian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Metallurgy / Casting
German term or phrase: Zerreiche
it is used in connection with metals
eunika
Romanian translation:rupere???
Explanation:
poti sa ne dai ceva context? E cam greu de zis, si nici macar nu pare corect cuvantul
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
rupere este un cuvant satisfacator mersi
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4cer
Elvira Stoianov
2rupere???
Elvira Stoianov


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
rupere???


Explanation:
poti sa ne dai ceva context? E cam greu de zis, si nici macar nu pare corect cuvantul

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
Grading comment
rupere este un cuvant satisfacator mersi

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cer


Explanation:
primul raspuns e gresit
am gasit acum intr-un dictionar de engleza: Zerreiche f, Quercus cerris L. / Turkey oak care este un tip de copac

http://www.fastmagic.ro/silvicsj/patrimoniu.html

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian