KudoZ home » German to Romanian » Military / Defense

Bockdoppelflinte mit Wechselauf

Romanian translation: puşcă de vînătoare cu ţevi suprapuse


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Bockdoppelflinte mit Wechselauf
Romanian translation:puşcă de vînătoare cu ţevi suprapuse
Entered by: Norbert Andor

10:06 Nov 8, 2007
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Military / Defense
German term or phrase: Bockdoppelflinte mit Wechselauf
Este denumirea unei arme apare pe o factura
Norbert Andor
puşcă de vînătoare cu ţevi suprapuse
Explanation:
...
Selected response from:

Bogdan Burghelea
Romania
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4puşcă de vînătoare cu ţevi suprapuse
Bogdan Burghelea
4Puşcă de vânătoare cu două ţevi
Adriana Sandru


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Puşcă de vânătoare cu două ţevi


Explanation:
Puşcă de vânătoare cu două ţevi. Aşa pare din imaginile de pe Google.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-11-08 12:24:56 GMT)
--------------------------------------------------

sau echivalentul din franceză "fusil à deux canons superposés"
www.pch.gc.ca/progs/sc/lex/tir-shooting02_f.cfm

Adriana Sandru
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: multumesc


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
puşcă de vînătoare cu ţevi suprapuse


Explanation:
...


    Reference: http://www.hunter-vip.ro/include/arme_vanatoare.htm
Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc