KudoZ home » German to Romanian » Music

Ohrwurmgarantie

Romanian translation: melodiile o să vă fascineze în mod garantat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ohrwurmgarantie
Romanian translation:melodiile o să vă fascineze în mod garantat
Entered by: Anca Buzatu

13:43 Feb 13, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Social Sciences - Music
German term or phrase: Ohrwurmgarantie
Erleben Sie 4 Stunden Musikgenuss mit Ohrwurmgarantie.

Mulţumesc!
Anca Buzatu
Austria
melodiile o să vă fascineze în mod garantat
Explanation:
sau cam aşa ceva
Selected response from:

valhalla55
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3muzică ce în mod garantat nu vă iese din capErzsebet Schock
3o muzică de neuitat
Jonathan Oprean
3fascinaţie muzicală cu efect de durată garantatIoan Biriescu
3melodiile o să vă fascineze în mod garantat
valhalla55


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
melodiile o să vă fascineze în mod garantat


Explanation:
sau cam aşa ceva

valhalla55
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumesc!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fascinaţie muzicală cu efect de durată garantat


Explanation:
"petreceţi 4 ore de fascinaţie muzicală cu efect de durată garantat"

în traducere ceva mai liberă.


Ioan Biriescu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

2 days1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
o muzică de neuitat


Explanation:
...doar un simplu sinonim

Jonathan Oprean
Germany
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
muzică ce în mod garantat nu vă iese din cap


Explanation:
Acesta e sensul. Expresia se mai poate şlefui.

--------------------------------------------------
Note added at 2 zile9 ore (2008-02-15 23:25:09 GMT)
--------------------------------------------------

Mi-a venit în minte o variantă mai "publicitară": melodii/muzică ce vă electrizează în mod garantat

Erzsebet Schock
Germany
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariana Avramescu: Ohrwurm = urechelnita, care precis nu iese din urechi, respectiv cap, este grozav
6 hrs
  -> Multumesc!

agree  Cristina Moldovan do Amaral
6 hrs
  -> Multumesc!

agree  Ovidiu Martin Jurj: asta e, o melodie care nu-ţi iese din cap, te prinde până la obsesie, o reţii şi ajungi să te trezeşti că o fredonezi involuntar
1 day3 hrs
  -> Mulţumesc!