KudoZ home » German to Romanian » Other

Fragt Retouren ab

Romanian translation: interoghează retururile


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Fragt Retouren ab
Romanian translation:interoghează retururile
Entered by: Adrian Ungur

17:30 Mar 5, 2007
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
German term or phrase: Fragt Retouren ab
Fragt Retouren ab (centru comercial)
Adrian Ungur
interoghează retururile
Explanation:
"Interogare", aici, în sensul uzual din informatică: adică realizează un fel de raport al unei anumite activităţi.
Selected response from:

Bogdan Burghelea
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4interoghează retururile
Bogdan Burghelea
3analizează returnărileStefan Konnerth
3retur
Ada Jones


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
retur


Explanation:
fără un context prea grăitor aş traduce

solicită returul mărfurilor / mărfii...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-05 19:07:21 GMT)
--------------------------------------------------

sau "solicită returnarea mărfurilor"

Ada Jones
Switzerland
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
analizează returnările


Explanation:
prea puţin context pentru a oferi o traducere mai sigură

Stefan Konnerth
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
interoghează retururile


Explanation:
"Interogare", aici, în sensul uzual din informatică: adică realizează un fel de raport al unei anumite activităţi.

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 77