KudoZ home » German to Romanian » Other

Markt-Ware

Romanian translation: Stocul de mărfuri din magazin va fi fupus unor controale prin sondaj


19:49 Mar 6, 2007
German to Romanian translations [PRO]
Other
German term or phrase: Markt-Ware
Markt-Ware wird nur in Stichproben geprüft - intr-un magazin cu art. pt. gradina si mat. de constructii
Adrian Ungur
Romanian translation:Stocul de mărfuri din magazin va fi fupus unor controale prin sondaj
Explanation:
Presupun că "Markt-Ware" se referă la marfa din "Markt" care aici probabil este magazinul.
Selected response from:

Stefan Konnerth
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Stocul de mărfuri din magazin va fi fupus unor controale prin sondajStefan Konnerth
3produse de piata
Arpad Csabay


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Stocul de mărfuri din magazin va fi fupus unor controale prin sondaj


Explanation:
Presupun că "Markt-Ware" se referă la marfa din "Markt" care aici probabil este magazinul.

Stefan Konnerth
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adriana Sandru
16 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
produse de piata


Explanation:
eu vred, ca poate fi vorba despre produsele care provin din piata, daca de exemplu se comercializeaza marfuri de provenienta agricola etc. Asta poate reiese din context. Acestea sunt produse care se testeaza de obicei asa, la intamplare, pentru ca nu poti verifica o tona de mere, sau altele, la bucata

Arpad Csabay
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4