KudoZ home » German to Romanian » Other

vollmundig

Romanian translation: în gura mare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:vollmundig
Romanian translation:în gura mare
Entered by: Anca Buzatu

18:18 Feb 14, 2009
German to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Other
German term or phrase: vollmundig
Zählt die zu den schönsten Plätzen Roms, so gibt es für die
gleich das Prädikat:
"Der schönste Platz der Welt", , wie es so vollmundig in bestem Italienisch klingt.

Ati traduce cu grandios? Sunt in pana de idei..

Multumesc
Anca Buzatu
Austria
în gura mare
Explanation:

trebuie parafrazat aici

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-02-14 20:45:46 GMT)
--------------------------------------------------


ar mai fi: cum se lauda în gura mare toţi italienii
cum se bat în piept toţi italienii
cum se lauda toti italienii (varianta mai putin emfatica)


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-02-14 20:47:03 GMT)
--------------------------------------------------

http://dict.leo.org/forum/viewUnsolvedquery.php?idThread=127...
Selected response from:

catalina savu
Romania
Grading comment
Mulțumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3în gura mare
catalina savu
4 +2emfatic
Susanna & Christian Popescu GbR


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
în gura mare


Explanation:

trebuie parafrazat aici

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-02-14 20:45:46 GMT)
--------------------------------------------------


ar mai fi: cum se lauda în gura mare toţi italienii
cum se bat în piept toţi italienii
cum se lauda toti italienii (varianta mai putin emfatica)


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-02-14 20:47:03 GMT)
--------------------------------------------------

http://dict.leo.org/forum/viewUnsolvedquery.php?idThread=127...

catalina savu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 52
Grading comment
Mulțumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanna & Christian Popescu GbR
12 hrs

agree  Maria Diaconu: cum se laudă în gura mare... sună foarte potrivit
12 hrs

agree  Ovidiu Martin Jurj
14 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
emfatic


Explanation:
ar fi varianta mea

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 80

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
11 hrs
  -> mulţumesc. Bogdan

agree  Ovidiu Martin Jurj
14 hrs