KudoZ home » German to Romanian » Other

Kellergewölbe

Romanian translation: hrubă


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kellergewölbe
Romanian translation:hrubă
Entered by: Anca Buzatu

15:07 Feb 16, 2009
German to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Other
German term or phrase: Kellergewölbe
Auf dem Weg vom Kapitolsplatz zur
stößt man unweigerlich auf die kleine Kirche .Deren Attraktionen liegt in ihren düsteren Kellergewölben,denn diese beherbergten bereits 40 Jahre
vor Christus das Stadtgefängnis .

Am gasit traducerile "boltă de piviniță" și "hrubă"...
Nu însă din surse sigure.

Mulțumesc!
Anca Buzatu
Austria
hrubă
Explanation:
Eu cred că merge "hrubă", după descriere, Mamertino era o închisoare în care prizonierii erau coborâţi printr-o gaură din podea, care era singura cale de comunicare cu exteriorul.
Selected response from:

Maria Diaconu
Romania
Grading comment
Mulțumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1hrubă
Maria Diaconu
3catacombeEmanuel Bruckner


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
hrubă


Explanation:
Eu cred că merge "hrubă", după descriere, Mamertino era o închisoare în care prizonierii erau coborâţi printr-o gaură din podea, care era singura cale de comunicare cu exteriorul.


    Reference: http://romanchurches.wikia.com/wiki/San_Giuseppe_dei_Falegna...
    Reference: http://www.romecity.it/Sanpietroincarcere.htm
Maria Diaconu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Mulțumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariana Avramescu: şi eu cred că este bine hrubă
14 mins
  -> Mulţumesc!

4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
catacombe


Explanation:
In cazul in care este admis termenul de "hruba" as spune mai degraba ca ar merge termenul de "catacomba", acestea fiind des intalnite prin Italia.

Emanuel Bruckner
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian