KudoZ home » German to Romanian » Other

ordentlich

Romanian translation: respectabil/în toată puterea cuvântului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:ordentlich
Romanian translation:respectabil/în toată puterea cuvântului
Entered by: Anca Buzatu

10:00 Feb 17, 2009
German to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Other
German term or phrase: ordentlich
Rom ist heute die Hauptstadt einer ordentlichen Republik
und auch die Erde bewegt sich immer noch um die Sonne.

Cam ați traduce ordentlich în acest context?

Mulțumesc!
Anca Buzatu
Austria
respectabil
Explanation:
Conform unui sinonim folosit în "Duden - Das Synonymwöterbuch". Alte sinonime potrivite: "ansehnlich, beachtlich, stattlich, ..."

Cred că ideea asta vrea să transmită textul.

Selected response from:

Hans-Juergen Fauland
Grading comment
Mulțumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1în toată puterea cuvântuluiEduard Pascariu
5respectabil
Hans-Juergen Fauland
5tradiţională
Magda Kovendi


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ordentlich (aici)
în toată puterea cuvântului


Explanation:
în toată puterea cuvântului

Eduard Pascariu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  catalina savu
2 hrs

neutral  Teri Lapsanszki: nu e vorba de faptul ca Roma nu mai este buricul pamantului, ci a devenit o republica obisnuita?
9 hrs

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ordentlich (aici)
tradiţională


Explanation:
cred ca s-ar potrivi cel mai bine... :)

Magda Kovendi
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
respectabil


Explanation:
Conform unui sinonim folosit în "Duden - Das Synonymwöterbuch". Alte sinonime potrivite: "ansehnlich, beachtlich, stattlich, ..."

Cred că ideea asta vrea să transmită textul.



Hans-Juergen Fauland
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulțumesc