KudoZ home » German to Romanian » Other

eingebettet

Romanian translation: înconjurate de dealuri / ascunse între dealuri (la adăpostul dealurilor)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:eingebettet
Romanian translation:înconjurate de dealuri / ascunse între dealuri (la adăpostul dealurilor)
Entered by: Anca Buzatu

19:54 Feb 17, 2009
German to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Other
German term or phrase: eingebettet
Die kleinen Orte, die ,
eingebettet in die Hügel, sind als Wohnsitz vor den Toren Roms und als Ausflugsziel der Stadtbewohner beliebt.

Nu găsesc traducerea potrivită.

Mulțumesc!
Anca Buzatu
Austria
înconjurat(e)
Explanation:

înconjurate de dealuri / ascunse între dealuri
Selected response from:

catalina savu
Romania
Grading comment
Mulțumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4la adăpostul dealurilorcameliaim
4 +1înconjurat(e)
catalina savu


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
înconjurat(e)


Explanation:

înconjurate de dealuri / ascunse între dealuri

catalina savu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 52
Grading comment
Mulțumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanna & Christian Popescu GbR: sau: străjuite de dealuri, la poalele dealurilor
49 mins

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
la adăpostul dealurilor


Explanation:
altă idee.

cameliaim
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 27

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu
3 mins
  -> mulţumesc, Maria.

agree  Susanna & Christian Popescu GbR
46 mins
  -> mulţumesc, Christian.

agree  Magda Kovendi
9 hrs
  -> ...încă o dată :)

agree  Corina Cristea
14 hrs
  -> mulţumesc, Corina.