KudoZ home » German to Romanian » Other

Gebot/Angebot

Romanian translation: O noua oferta de pret


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Gebot/Angebot
Romanian translation:O noua oferta de pret
Entered by: Susanna & Christian Popescu GbR

08:47 Nov 4, 2003
German to Romanian translations [PRO]
German term or phrase: Gebot/Angebot
Neues Gebot für Ihr Angebot.

Am un TM si inaintea mea, Gebot a fost tradus cu oferta in cele mai multe cazuri, o data l-am vazut si oferta de pret.

Textul este foarte sacadat, dar cred ca aici este vorba de un mesaj prin care cel care a pornit licitatia este informat ca pentru oferta sa de licitatie s-a introdus o noua oferta de pret. Ma intereseaza cum ati traduce voi propozitia.
Elvira Stoianov
Luxembourg
O noua oferta de pret
Explanation:
la produsul/serviciul Dvs.
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Grading comment
intrebarea asta cred ca am grade-uit-o de 4 ori deja, sper ca de data asta sa reusesc
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3O noua oferta de pret
Susanna & Christian Popescu GbR
5 +1Revenire la cererea de oferta
asco
4 +1o oferta revizuita in cadrul licitatieiAnca Nitu
4participant
Paraschiva Bloju


Discussion entries: 2





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Revenire la cererea de oferta


Explanation:
Gebot (din dictionarul german de sinonime) e si Angebot (oferta) si Befehl (comanda) si Aufforderung (solicitare), astfel ca aici e de fapt in sensul de "Neue Aufforderung für Ihr Angebot", pe care l-am adaptat ca sens la "Revenire la cererea de oferta", fiind "Neues Gebot", dupa ce a mai existat probabil alt "Gebot" anterior.



asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 189

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tehno
13 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
participant


Explanation:
In functie de context ar putea fi un nou participant, candidat, dosar. La licitatii se foloseste termenul de participant, din cate stiu eu. Asta da ca nu vrei sa folosesti "o noua oferta la oferta", care ar fi foarte general. Daca suna bine sau nu, s-o spuna altii...

Paraschiva Bloju
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 53

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
O noua oferta de pret


Explanation:
la produsul/serviciul Dvs.


Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1158
Grading comment
intrebarea asta cred ca am grade-uit-o de 4 ori deja, sper ca de data asta sa reusesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: si asa
4 hrs

agree  Cristina Moldovan do Amaral
6 hrs
  -> mersi, Cristina

agree  Paraschiva Bloju
18 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
o oferta revizuita in cadrul licitatiei


Explanation:
sau
o noua oferta in cadrul licitatiei

nu ai prea multe optiuni, e o versiune politicoasa pt "tocmeala" :):)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 114

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Anghel: cu accent pe "revizuita"
2 hrs
  -> evident ! :)