KudoZ home » German to Romanian » Other

Gerichtliche Beitreibung

Romanian translation: Recuperarea sumei pe cale judiciara


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Gerichtliche Beitreibung
Romanian translation:Recuperarea sumei pe cale judiciara

10:04 Nov 13, 2003
German to Romanian translations [Non-PRO]
German term or phrase: Gerichtliche Beitreibung
Gerichliche Beitreibung
Leider konnten wir auf unsere 2. Mahnung keinen Zahlungseingang feststellen.
An dieser Stelle mochten wir es aber nicht versaumen, Sie darauf hinzuwisen, daß sich der Rettungsdienst gemaß Bay.Rettungsdienstgesetz uber die Benutzungsentgelte finanziert. Die Bezahlung dieser benutzungsentgelte ist voraussetzung fur eine flachendeckende Versorgung der Bevolkerung mit rettungsdiensteistungen. um diese Leistung aufrecht erhalten zu konnen, mussen wir die Liquiditat des Rettungsdienstes sicherstellen.
Durch Ihr Verhalten wird die Einsatzbereitschaft des rettungsdienstes beeintrachtigt.Wir sehen uns deshalb gezwungen, die Forderung zur gerichtlichen Beitreibung abzugeben.
Wir bedauern dies sehr.

Dieter Deinert
Geschafsfuhrer
Pusa Jakab
vezi rezumat
Explanation:
problema este ca tratamentul efectuat de serviciul de ambulanta nu a fost platit, in ciuda faptului ca s-au trimis mai multe somatii, motiv pentru care pacientul este chemat in instanta pentru neachitarea sumei datorate.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 36 mins (2003-11-13 13:41:08 GMT)
--------------------------------------------------

de fapt este vorba de colectarea/recuperarea sumei pe cai juridice
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
Multumesc din tot sufletul pentru ajutor si va urez succes in activitatea d-vs!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5acţionare în instanţă
asco
4recuperare pe cale judiciara (prin actionare in instanta)
Cristina Anghel
4executare silita ( explicatie mai jos)Anca Nitu
4vezi rezumat
Elvira Stoianov
4cerere de chemare in judecataMaricica W.


Discussion entries: 3





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
acţionare în instanţă


Explanation:
... ne vedem siliţi să vă acţionăm în instanţă in vederea formulării pretenţiilor.

asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 189

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cerere de chemare in judecata


Explanation:
pentru restituire / formularea unei actiuni in restituire sau in despagubiri




Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vezi rezumat


Explanation:
problema este ca tratamentul efectuat de serviciul de ambulanta nu a fost platit, in ciuda faptului ca s-au trimis mai multe somatii, motiv pentru care pacientul este chemat in instanta pentru neachitarea sumei datorate.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 36 mins (2003-11-13 13:41:08 GMT)
--------------------------------------------------

de fapt este vorba de colectarea/recuperarea sumei pe cai juridice

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 401
Grading comment
Multumesc din tot sufletul pentru ajutor si va urez succes in activitatea d-vs!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
executare silita ( explicatie mai jos)


Explanation:
perceperea unei datorii cu ajutorul unei agentii guvernamentale sau autorizate de guvern in acest sens


e oarecum chemare in judecata dar sentinta s-a dat deja,adica s-a actionat deja in instanta si s-a hotarat ca trebuie sa platiti

Beiteibung ( collection in engleza vezi LEO http://dict.leo.org/?search=Beitreibung&searchLoc=0&relink=o...
inseamna colectare de bani
adica perceperea ( in lumina legilor existente in Germania ) a sumei datorate pt ingrijirea medicala

In Canada de exemplu sunt asa zisele " collection agencies" care sunt abilitate de guvern sa incaseze banii de la rai platnici prin diverse metode inclusiv poprire de bunuri
Textul zice ca ati primit nota de plata de 2 ori si nu s-au incasat banii drpet urmare s-a actionat in judecata si s-a emis hotararea de a colecta banii datorati. Nu stiu daca exista " collection agencies" in Germania dar se pare ca ati fost data pe mana unei institutii similare si textul asta va anunta





Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 114

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
recuperare pe cale judiciara (prin actionare in instanta)


Explanation:
De aceea, ne vedem nevoiti sa va actionam in instanta pentru recuperarea creantei.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 7 hrs 20 mins (2003-11-14 17:25:36 GMT)
--------------------------------------------------

Dvs. sunteti chemata in instanta pt. ca nu ati platit nici cand ati fost notificata prima data, nici a doua oara.
Serviciile lor sunt finantate de catre utilizatori.

Cristina Anghel
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 82