KudoZ home » German to Romanian » Other

Einhebelmischer

Romanian translation: baterie monocomanda


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Einhebelmischer
Romanian translation:baterie monocomanda
Entered by: Elvira Stoianov

20:11 Aug 9, 2004
German to Romanian translations [Non-PRO]
Other
German term or phrase: Einhebelmischer
Este la un jacuzzi.
emil
baterie monocomanda
Explanation:
tocmai am renovat, si Romstal este unul dintre cele mai mari magazine din tara in acest domeniu
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5baterie monocomanda
Elvira Stoianov
4robinet simplu
Cristina Moldovan do Amaral


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
robinet simplu


Explanation:
Care amesteca apa rece cu cea calda. Nu stiu daca are o denumire speciala in romana, insa, daca il vezi in fotografia din link, vei sti despre ce este vorba.


    Reference: http://cgi.ebay.ca/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5913953666
Cristina Moldovan do Amaral
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

47 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
baterie monocomanda


Explanation:
tocmai am renovat, si Romstal este unul dintre cele mai mari magazine din tara in acest domeniu


    Reference: http://www.romstal.ro/produse/subclass.jsp?ID=N2
Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 11
Grading comment
multumesc