KudoZ home » German to Romanian » Science (general)

Qualitäts-Firmenstandards

Romanian translation: standard de calitate al firmelor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Qualitäts-Firmenstandards
Romanian translation:standard de calitate al firmelor
Entered by: Veronica Svanström

08:05 Oct 18, 2007
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Science (general) / quality management
German term or phrase: Qualitäts-Firmenstandards
Obwohl seit rund 15 Jahren die branchenneutrale Qualitätsmanagementnormenreihe ISO 9000 in fast allen Branchen der Produktion- und Dienstleistungswirtschaft forciert wird, konnte sich diese Normenreihe in der Automobilbranche nicht als vollwertiger Ersatz für die einzelnen Qualitäts-Firmenstandards durchsetzen.

Multumesc mult!
Veronica Svanström
Romania
standard de calitate al firmelor
Explanation:
... nu se va putea impune ca inlocuitor echivalent pentru standardele de calitate ale firmelor ...
Selected response from:

Ágnes Szakáli-Kiss
Romania
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4standard de calitate al firmelor
Ágnes Szakáli-Kiss
4 +1standarde de calitate ale firmelor
Alpár-László Krecht
5standardele firmelor cu privire la calitateAnca Buzatu


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
standard de calitate al firmelor


Explanation:
... nu se va putea impune ca inlocuitor echivalent pentru standardele de calitate ale firmelor ...

Ágnes Szakáli-Kiss
Romania
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monica Grigorescu
4 mins

agree  Anca Buzatu
6 mins

agree  Bogdan Burghelea
46 mins

agree  Cristina Moldovan do Amaral
6 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
standardele firmelor cu privire la calitate


Explanation:
....

Anca Buzatu
Austria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 23

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
standarde de calitate ale firmelor


Explanation:
Standardele de calitate ale anumitor firme sunt esenţial mai severe decât ISO 9000.

Alpár-László Krecht
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gabriel Barabás: corect, deoarece Firmenstandards (pl.)
1 day19 hrs