KudoZ home » German to Romanian » Sports / Fitness / Recreation

2 Tore in der Konferenz

Romanian translation: 2 goluri în transmisiunea directă alternativă (a meciurilor)


10:18 Feb 15, 2009
German to Romanian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
German term or phrase: 2 Tore in der Konferenz
es geht um Fußball
Oana Dendorf
Germany
Romanian translation:2 goluri în transmisiunea directă alternativă (a meciurilor)
Explanation:
Konferenz e folosit aici în sensul de Konferenzschaltung sau Konferenzübertragung. Adică o transmisiune directă (radiofonică sau televizată) de la mai multe meciuri care se desfăşoară simultan, transmisia făcîndu-se alternativ ca să cuprindă relatări de la toate meciurile şi fazele cele mai interesante (de ex. goluri marcate).

Eine Konferenzschaltung im Rundfunk (Hörfunk oder Fernsehen) besteht aus mindestens zwei Berichterstattungen, zwischen denen hin- und hergeschaltet wird. Die Konferenzschaltung ist bei Ereignissen, die an mehreren Schauplätzen, stattfinden üblich. Dazu gehören vor allem Wahlen und Sportveranstaltungen. Ein bekanntes Beispiel ist die Bundesligakonferenz der ARD.

http://de.wikipedia.org/wiki/Konferenzschaltung_(Rundfunk)
Selected response from:

Ioan Biriescu
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +22 goluri în transmisiunea directă alternativă (a meciurilor)Ioan Biriescu
32 goluri în United Soccer Conference
valhalla55


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
2 goluri în United Soccer Conference


Explanation:
= Liga americană de fotbal feminin

valhalla55
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
2 goluri în transmisiunea directă alternativă (a meciurilor)


Explanation:
Konferenz e folosit aici în sensul de Konferenzschaltung sau Konferenzübertragung. Adică o transmisiune directă (radiofonică sau televizată) de la mai multe meciuri care se desfăşoară simultan, transmisia făcîndu-se alternativ ca să cuprindă relatări de la toate meciurile şi fazele cele mai interesante (de ex. goluri marcate).

Eine Konferenzschaltung im Rundfunk (Hörfunk oder Fernsehen) besteht aus mindestens zwei Berichterstattungen, zwischen denen hin- und hergeschaltet wird. Die Konferenzschaltung ist bei Ereignissen, die an mehreren Schauplätzen, stattfinden üblich. Dazu gehören vor allem Wahlen und Sportveranstaltungen. Ein bekanntes Beispiel ist die Bundesligakonferenz der ARD.

http://de.wikipedia.org/wiki/Konferenzschaltung_(Rundfunk)


Ioan Biriescu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
4 hrs

agree  Erzsebet Schock
3 days7 hrs