KudoZ home » German to Romanian » Tech/Engineering

Abrollgefahr

Romanian translation: Pericol de alunecare (al utilajului)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Abrollgefahr
Romanian translation:Pericol de alunecare (al utilajului)
Entered by: Cris Hirzoiu

17:21 Mar 31, 2003
German to Romanian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Abrollgefahr
Cand masina "porneste la vale".
Cris Hirzoiu
Austria
Pericol de alunecare (al utilajului)
Explanation:
ar fi o varianta
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Pericol de alunecare (al utilajului)
Elvira Stoianov
4Pericol de rulare necontrolata
Susanna & Christian Popescu GbR
4pericol de deplasare accidentalaAnca Nitu
4pericol de rostogolireadiserami


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5
Pericol de alunecare (al utilajului)


Explanation:
ar fi o varianta

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 401

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pericol de deplasare accidentala


Explanation:
alta varianta
:)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 114

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pericol de rostogolire


Explanation:
Depinde de context

adiserami
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 14

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Elvira Stoianov: nu cred ca e vorba de rostogolire in cazul unui utilaj, ci despre faptul ca daca este pus pe un plan inclinat, va aluneca in jos
8 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Pericol de rulare necontrolata


Explanation:
ca alta varianta

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1158