KudoZ home » German to Romanian » Tech/Engineering

steckbar

Romanian translation: conectabil/atasabil


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:steckbar
Romanian translation:conectabil/atasabil
Entered by: Cristina Moldovan do Amaral

21:11 May 22, 2003
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: steckbar
Montagefreundliches und flexibles Stecksystem.
sau
Steckbare Begrenzungsplatte
Paraschiva Bloju
Romania
atasabil
Explanation:
care poate fi atasat

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-22 21:40:50 (GMT)
--------------------------------------------------

sau
conectabil ( s-o spune asa pe romaneste?)
Selected response from:

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5inserabil
asco
3 +2atasabil
Cristina Moldovan do Amaral


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
atasabil


Explanation:
care poate fi atasat

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-22 21:40:50 (GMT)
--------------------------------------------------

sau
conectabil ( s-o spune asa pe romaneste?)

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 246

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: conetabil :)
11 mins
  -> merci, daca zici tu..La mine uitat se vorbeste romineste caci plecat din tara acum o saptamana...

agree  Сергей Лузан: mit Anca Nitu
34 days

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
inserabil


Explanation:
placă de limitare inserabilă

asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 189