KudoZ home » German to Romanian » Tech/Engineering

Vorlauftemperatur

Romanian translation: temperatura retur


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Vorlauftemperatur
Romanian translation:temperatura retur
Entered by: asco

13:44 Jan 18, 2004
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Vorlauftemperatur
Este vorba despre curba de incalzire (centrala termica) = Zusammenhang zwischen Außentemperatur und Vorlauftemperatur.
Paraschiva Bloju
Romania
temperatura retur
Explanation:
"legatura dintre temperatura exterioara si cea de retur"

temteratura lichidului care intra in centrala (mai rece)

Nachlauftemperatur = temperatura tur, care iese din cenrala (incalzita)
Selected response from:

asco
Grading comment
Probabil ca acesta era termenul. Din pacate raspunsul tau a venit dupa ce eu am trimis textul, asa ca am folosit traducerea propusa de Christian. Multumesc. Data viitoare o sa stiu, sper:)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4temperatura retur
asco
3temperatura de preincalzire
Susanna & Christian Popescu GbR


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
temperatura de preincalzire


Explanation:
banuiesc ca despre asta e vorba

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-18 14:37:15 (GMT)
--------------------------------------------------

vezi http://www.tehnicainstalatiilor.ro/nr_11/articol-ti-11,-01.p...
alin. \"Preincalzirea apei calde sanitare\"

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-18 14:39:39 (GMT)
--------------------------------------------------

sau: http://www.artecno.ro/instalatorul/instal9-7/euromaxx72001.h... sub \"Confort excelent in utilizarea apei calde\"

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1158

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
temperatura retur


Explanation:
"legatura dintre temperatura exterioara si cea de retur"

temteratura lichidului care intra in centrala (mai rece)

Nachlauftemperatur = temperatura tur, care iese din cenrala (incalzita)



    Reference: http://www.termic.ro/testtermic2/termicsite/servicii/sfaturi...
asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 189
Grading comment
Probabil ca acesta era termenul. Din pacate raspunsul tau a venit dupa ce eu am trimis textul, asa ca am folosit traducerea propusa de Christian. Multumesc. Data viitoare o sa stiu, sper:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Elvira Stoianov: nu este cumva invers, adica temp. tur, iar returul este rücklauftemperatur?
951 days