KudoZ home » German to Romanian » Textiles / Clothing / Fashion

Bügelschutztuch,Bügelbrettbezug

Romanian translation: pânză pentru călcat/pânză/material pentru protecţia materialelor călcate/husă pentru masa de călcat(scândura de călcat)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Bügelschutztuch,Bügelbrettbezug
Romanian translation:pânză pentru călcat/pânză/material pentru protecţia materialelor călcate/husă pentru masa de călcat(scândura de călcat)
Entered by: xxxToni33

19:40 Feb 14, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Textiles / Clothing / Fashion
German term or phrase: Bügelschutztuch,Bügelbrettbezug
Multumesc!
xxxToni33
Şerveţel pentru protecţia materialelor călcate/husă pentru masa de călcat
Explanation:
http://www.shop-014.de/Buegelbrett-20-Buegelschutztuch.htm

--------------------------------------------------
Note added at 18 ore (2008-02-15 13:49:14 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.livingshop.de/shop/product_info.php?products_id=3...



--------------------------------------------------
Note added at 18 ore (2008-02-15 14:02:41 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.pfennigpfeiffer-shop.de/Shop/mode=article/art_nr...


--------------------------------------------------
Note added at 23 ore (2008-02-15 19:12:37 GMT)
--------------------------------------------------

Dupa cum a observat si Corina Cristea, avem aici doi termeni diferiti.
Selected response from:

Erzsebet Schock
Germany
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2faţă pt. masa / scândura de călcat
Ovidiu Martin Jurj
4 +2Şerveţel pentru protecţia materialelor călcate/husă pentru masa de călcatErzsebet Schock
4 +2husa pentru masa de calcat
Vasile BOLOGA
4 +2lavetă pentru protecţia fierului de călcat, husă pentru masa de călcat
Corina Cristea


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
faţă pt. masa / scândura de călcat


Explanation:
Adică o faţă de pânză, de regulă albă, dar poate fi şi cu diverse imprimeuri colorate, care de regulă are un elastic de jur împrejur şi se trage peste scândura de călcat.

Ovidiu Martin Jurj
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariana Avramescu: se pare ca mai şi calci din când ăn când, bravo
1 hr
  -> mulţumesc, Mariana; da, mai calc, dar mai mult vara, că în restul anului port de regulă pantaloni din piele, care, din fericire, nu trebuie călcaţi

agree  Adriana Sandru
7 hrs
  -> mulţumesc, Adriana

neutral  Erzsebet Schock: Dupa cum a observat si Corina Cristea, avem aici doi termeni diferiti.
23 hrs
  -> aşa e, din grabă nu am mai scris şi de Bügelschutztuch; i-aş zice cârpă de călcat

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
husa pentru masa de calcat


Explanation:
Bügelbrettbezug = husa pentru masa de

Vasile BOLOGA
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ovidiu Martin Jurj: da, husă e cel mai bine
1 hr

agree  Jonathan Oprean
19 hrs

neutral  Erzsebet Schock: Dupa cum a observat si Corina Cristea, avem aici doi termeni diferiti.
23 hrs

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
lavetă pentru protecţia fierului de călcat, husă pentru masa de călcat


Explanation:
Presupun ca este vorba de un set de ingrijire a fierului de calcat.

Corina Cristea
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ovidiu Martin Jurj: e cel mai bine husă pt. masa de călcat pt. Bügelbrettbezug, dar pt. Bügelschutztuch parcă nu aş zice lavetă, fiindcă laveta e de spălat; cred că şerveţel e cel mai bine, cum a zis Erzsebet
1 hr

neutral  Bogdan Burghelea: Cred că laveta este pentru protecţia materialului călcat (contra pîrlirii), mai mult decît a fierului.
10 hrs

agree  vladtepes: husă pentru protecţia fierului de călcat/husă pentru masa de călcat . Husa poate proteja atat fierul de călcat cat si materialul călcat
14 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Şerveţel pentru protecţia materialelor călcate/husă pentru masa de călcat


Explanation:
http://www.shop-014.de/Buegelbrett-20-Buegelschutztuch.htm

--------------------------------------------------
Note added at 18 ore (2008-02-15 13:49:14 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.livingshop.de/shop/product_info.php?products_id=3...



--------------------------------------------------
Note added at 18 ore (2008-02-15 14:02:41 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.pfennigpfeiffer-shop.de/Shop/mode=article/art_nr...


--------------------------------------------------
Note added at 23 ore (2008-02-15 19:12:37 GMT)
--------------------------------------------------

Dupa cum a observat si Corina Cristea, avem aici doi termeni diferiti.

Erzsebet Schock
Germany
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
9 hrs
  -> Multumesc!

agree  Ovidiu Martin Jurj
23 hrs
  -> Multumesc!