KudoZ home » German to Romanian » Transport / Transportation / Shipping

Fahrsperre

Romanian translation: zăvor de parcurs


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Fahrsperre
Romanian translation:zăvor de parcurs
Entered by: Corina Cristea

08:59 Apr 9, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / locomotive
German term or phrase: Fahrsperre
Context:

Mit Taster „Neigen/Entriegeln" immer wieder Fahrsperre entriegeln, da nach 10 sec. automatisch
die Fahrsperre gesetzt wird.

Mersi anticipat
Jonathan Oprean
Germany
zăvor de parcurs
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2008-04-09 10:00:54 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.train-sim.ro/forum/viewtopic.php?p=17623
Aici se explica detaliat termenul de zavor de parcurs.
Selected response from:

Corina Cristea
Romania
Grading comment
mersi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3zăvor de parcurs
Corina Cristea
4Dispozitiv blocare antifurt
traductorum
3 +1frână (de oprire) automată
Hans-Juergen Fauland


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
frână (de oprire) automată


Explanation:
Am observat că această expresie este mai uzuală decât "zavor de parcurs", care apare şi ea în dicţionarul tehnic.

Probabil că este de ajuns "frână automată", fapt pentru care am folosit parantezele.

Example sentence(s):
  • Prin actionarea pedalei, frâna automata se decupleaza si instalatia porneste cu viteza

    Reference: http://www.vanolux.ro/utilaje/masa_rotativa_de_sigilat.pdf
Hans-Juergen Fauland
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
3 hrs
  -> Mulţumesc Bogdan!

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
zăvor de parcurs


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2008-04-09 10:00:54 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.train-sim.ro/forum/viewtopic.php?p=17623
Aici se explica detaliat termenul de zavor de parcurs.

Corina Cristea
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
mersi

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cameliaim: si Sign
1 min
  -> Multumesc!

agree  Erzsebet Schock
1 hr
  -> Multumesc, Erzsebet!

agree  Bogdan Burghelea
3 hrs
  -> Multumesc, Bogdan!

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Dispozitiv blocare antifurt


Explanation:
Dacă e vorba de autoturisme (blocarea volanului sau rotilor).

--------------------------------------------------
Note added at 2 ore (2008-04-09 11:05:36 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, nu citisem corect contextul.



traductorum
Austria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian