KudoZ home » German to Serbian » Bus/Financial

Forfaitierungsvertrag

Serbian translation: Ugovor o forfetiranju


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Forfaitierungsvertrag
Serbian translation:Ugovor o forfetiranju
Entered by: Gordana Podvezanec

17:41 Jul 2, 2003
German to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial
German term or phrase: Forfaitierungsvertrag
vrsta ugovora
dkalinic
Ugovor o forfetiranju
Explanation:

vjerovali ili ne ta riječ:
forfetiranje postoji u rječniku bankovnog i burzovnog nazivlja mate karačića u njemačko hrvatskoj varijanti

kao i na mnogim stranicama na internetu
dakle: die Forfaitierung= forfetiranje

Dnevne vijesti 30-03
... se ne otplacuju ili su reprogramirani, kreditnog rejtinga, pristupa bankarskim zajmovima,
kratkorocnim zajmovima i trzistu kapitala i diskonta za forfetiranje. ...
www.medijaklub.cg.yu/dnevnevijesti/ arhiva/2000/mart/30srb1.htm - 41k - Cached - Similar pages

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-02 17:55:10 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.mezraforfaiting.com/index_files/frame.htm
Selected response from:

Gordana Podvezanec
Croatia
Grading comment
Hvala, Gordana. Mislio sam da postoji neka domaća inačica.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5paušalni ugovor
Sandra Milosavljevic-Rothe
5Ugovor o forfetiranju
Gordana Podvezanec


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Ugovor o forfetiranju


Explanation:

vjerovali ili ne ta riječ:
forfetiranje postoji u rječniku bankovnog i burzovnog nazivlja mate karačića u njemačko hrvatskoj varijanti

kao i na mnogim stranicama na internetu
dakle: die Forfaitierung= forfetiranje

Dnevne vijesti 30-03
... se ne otplacuju ili su reprogramirani, kreditnog rejtinga, pristupa bankarskim zajmovima,
kratkorocnim zajmovima i trzistu kapitala i diskonta za forfetiranje. ...
www.medijaklub.cg.yu/dnevnevijesti/ arhiva/2000/mart/30srb1.htm - 41k - Cached - Similar pages

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-02 17:55:10 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.mezraforfaiting.com/index_files/frame.htm

Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Hvala, Gordana. Mislio sam da postoji neka domaća inačica.

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
paušalni ugovor


Explanation:
kao prvo:

Forfaitierung = Methode der Exportfinanzierung über eine Finanzierungsgesellschaft (Kreditinstitut), die die Forderung mit allen Risiken erwirbt (Quelle: Wahrig)

kao drugo:

forfet = suma na koju se jedna ugovorna strana obavezuje da će je platiti paušalno i koja nije strogo zavisna od primljene protivvrednosti -> paušal (izvor: Kukoleča, organizaciono-poslovni leksikon)




    aurora.ekof.bg.ac.yu/~ivo/Upravljanje%20projektom.doc
Sandra Milosavljevic-Rothe
Germany
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 147
Grading comment
Za tu vrstu ugovora se u tekstu koristi "Pauschalvertrag"
The asker has declined this answer
Comment: Za tu vrstu ugovora se u tekstu koristi "Pauschalvertrag"