KudoZ home » German to Serbian » Construction / Civil Engineering

Stecksystem

Serbian translation: Utični sistem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Stecksystem
Serbian translation:Utični sistem
Entered by: Radica Schenck

10:06 Apr 9, 2007
German to Serbian translations [PRO]
Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Stecksystem
Stecksystem für leichte und einfache Montage
Radica Schenck
Germany
Utični sistem
Explanation:
Sistem kod kojeg se na osnovni element utakne neki manji element u cilju proširenja, zamene ili dogradnje da bi se dobio novi kvalitet. Ovaj sistem se pored gradjevinsrstva ( u Vašem slučaju) koristi i u mnogim drugim oblastima (na primer " Steckkarten" u elektronici).
Selected response from:

Zlatomir Zivkovic
Grading comment
hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1nasadni sistem
Srdjan Miladinovic
4Utični sistem
Zlatomir Zivkovic


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
nasadni sistem


Explanation:
zvuci jako dobro, bolje nego uklopni ili ubodni...

Srdjan Miladinovic
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic
2 hrs
  -> hvala davore, lepo se provedi u bgd, na cosku kod cesme u skadarliji ima gulas u lepinji, to jedemo kada se vracamo iz provoda (ako jos postoji) pozdrav za zg i meni omiljenu stazu pored save do jaruna

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Utični sistem


Explanation:
Sistem kod kojeg se na osnovni element utakne neki manji element u cilju proširenja, zamene ili dogradnje da bi se dobio novi kvalitet. Ovaj sistem se pored gradjevinsrstva ( u Vašem slučaju) koristi i u mnogim drugim oblastima (na primer " Steckkarten" u elektronici).


Zlatomir Zivkovic
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12
Grading comment
hvala!