KudoZ home » German to Serbian » Education / Pedagogy

seine Fühler nach etwas ausstrecken..

Serbian translation: ispružiti svoje pipke prema nečemu...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:seine Fühler nach etwas ausstrecken..
Serbian translation:ispružiti svoje pipke prema nečemu...
Entered by: Goran Tasic

17:17 Feb 20, 2009
German to Serbian translations [PRO]
Education / Pedagogy / Politics
German term or phrase: seine Fühler nach etwas ausstrecken..
evo navest cu vam recenicu, za bolje razumijevanje: Nach dem Zerfall der Sowjetunion 1991 STRECKTEN DIE USA LANGSAM IHRE FÜHLER AUS, um in einem Gebiet Einfluss zu nehmen....
Hvala puno, nadam se da ce vam kontekst pomoc...
prolaznik
ispružiti svoje pipke prema nečemu...
Explanation:
SAD su ispružili polako svoje pipke da bi preduzeli uticaj u nekom području

Moje viđenje stvari .-)
Selected response from:

Goran Tasic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1oprezno ispitivati stanje
Sandra Mag. phil. Harbas
4 +1pružiti/raširiti pipke
Sandra Milosavljevic-Rothe
4ispružiti svoje pipke prema nečemu...
Goran Tasic


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ispružiti svoje pipke prema nečemu...


Explanation:
SAD su ispružili polako svoje pipke da bi preduzeli uticaj u nekom području

Moje viđenje stvari .-)

Goran Tasic
Serbia
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 20

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pružiti/raširiti pipke


Explanation:
evo primera rečenice koja se iustinu odnosi na Microsoft, ali poznato je da je princip isti, a sve ostalo su nijanse :)



Example sentence(s):
  • Microsoft je raširio svoje pipke, ali na koje god područje ulazi on ulazi s namjerom da postane tržišni lider.
Sandra Milosavljevic-Rothe
Germany
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bojanstven: Ovo je najlepše sročeno!
4 hrs

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
oprezno ispitivati stanje


Explanation:
Lt. Duden: vorsichtig die Lage erkunden, vorsichtig Verbindung zu jmdm./etw. aufnehmen

dakle, oprezno su ispitivali stanje...

Sandra Mag. phil. Harbas
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kornelija Halkic
17 hrs
  -> Hvala!