KudoZ home » German to Serbian » Engineering (general)

Foliensteg

Serbian translation: putanja folije


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Foliensteg
Serbian translation:putanja folije
Entered by: Goran Tasic

12:02 Jan 20, 2008
German to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Verpackungsmaschinen
German term or phrase: Foliensteg
Kontrolle des Foliensteges

Vise konteksta, na zalost, ne mogu ponuditi.
Ivka Wachter
putanja folije
Explanation:
Pošto je reč o mašini za pakovanje, sigurno se ovo odnosi na kontrolu putanje folije prilikom pakovanja ili uvijanja paketa sa folijom.
Selected response from:

Goran Tasic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5putanja folije
Goran Tasic
4rub folije
Saša Jovanović


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
putanja folije


Explanation:
Pošto je reč o mašini za pakovanje, sigurno se ovo odnosi na kontrolu putanje folije prilikom pakovanja ili uvijanja paketa sa folijom.

Goran Tasic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 135

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rub folije


Explanation:
Folie die uber dem Rand hinaus stehen bleibt


    Reference: http://209.85.135.104/search?q=cache:vrU7XHzP9csJ:www.freepa...
Saša Jovanović
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 60