KudoZ home » German to Serbian » Marketing

Dachgesellschaften

Serbian translation: Holding/(poslovne) grupe/(poslovni) sistemi


08:03 Oct 29, 2002
German to Serbian translations [Non-PRO]
Marketing
German term or phrase: Dachgesellschaften
Jedan svetski koncern ima na vise lokacija razlicita preduzeca koja su sakupljena pod :
"Dachgesellschaften"
Nada Endres, Mag.
Austria
Serbian translation:Holding/(poslovne) grupe/(poslovni) sistemi
Explanation:
Na primer Delta Holding, u okviru kojeg se nalaze Maxi, Tempo itd. Postoji vise termina, uglavnom zavisi od same kompanije koji ce da ukljuci u svoj naziv, tako da je malo teze navesti samo jedan kao opsti.
Selected response from:

Branka Djurdjevic
Serbia
Grading comment
Hvala !
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1gradjevinsko preduzece (za izgradnju krovova)
Said Kaljanac a.k.a. SARAJ
4Holding/(poslovne) grupe/(poslovni) sistemiBranka Djurdjevic


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
gradjevinsko preduzece (za izgradnju krovova)


Explanation:
:-)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-29 09:17:02 (GMT)
--------------------------------------------------

pogresan par! trebalo bi biti : German > Serbian; ili German > Croatian

Said Kaljanac a.k.a. SARAJ
Belgium
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Drak
3 hrs
  -> hvala :-)
The asker has declined this answer

2592 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Holding/(poslovne) grupe/(poslovni) sistemi


Explanation:
Na primer Delta Holding, u okviru kojeg se nalaze Maxi, Tempo itd. Postoji vise termina, uglavnom zavisi od same kompanije koji ce da ukljuci u svoj naziv, tako da je malo teze navesti samo jedan kao opsti.

Branka Djurdjevic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
Grading comment
Hvala !