KudoZ home » German to Serbian » Mechanics / Mech Engineering

Kegelradgetriebemotor

Serbian translation: motor sa konicnim prenosnikom


19:08 Mar 6, 2007
German to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Kegelradgetriebemotor
Ersatzteile
Ivka Wachter
Serbian translation:motor sa konicnim prenosnikom
Explanation:
kegelradgetriebe - konicni prenosnik pa analogno tome i motor.
hvala za prethodne poene i pozdrav
srdjan m.
Selected response from:

Srdjan Miladinovic
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Motor-reduktor sa koničnim ozubljenjem
Mico
4motor sa konicnim prenosnikom
Srdjan Miladinovic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
motor sa konicnim prenosnikom


Explanation:
kegelradgetriebe - konicni prenosnik pa analogno tome i motor.
hvala za prethodne poene i pozdrav
srdjan m.

Srdjan Miladinovic
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Hvala!

46 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Motor-reduktor sa koničnim ozubljenjem


Explanation:
Kegelradgetriebe - konicni prenosnik tj. prenosnik sa koničnim ozubljenjem.

Prenosnik montiran na motor postaje reduktor jer smanjuje (redukuje) broj obrtaja motora.




    Reference: http://www.sew-eurodrive.com/download/pdf/11227036.pdf
Mico
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8