KudoZ home » German to Serbo-Croat » Computers: Software

Layout u datom kontekstu

Serbo-Croat translation: prozor aplikacije


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Layout u datom kontekstu
Serbo-Croat translation:prozor aplikacije
Entered by: Jelena Bubalo

16:56 Aug 9, 2006
German to Serbo-Croat translations [PRO]
Computers: Software / Layout
German term or phrase: Layout u datom kontekstu
Radi se o software aplikaciji. Treba se prevesti sadrzaj tabele, u kojoj izmedju ostalog pise:

"Fine Tuning" am Layout können Sie über die erweiterten Optionen vornehmen.

Nisam sigurna kako da prevedem Layout u ovom kontekstu.

Hvala vam svima na pomoci!
Sladjana
Montenegro
prozor aplikacije
Explanation:
Mislim da se ovde radi o jednom od prozora aplikacije. U stvari, o prikazu na ekranu odakle se mogu dalje birati opcije za fino podešavanje nečega.
Selected response from:

Jelena Bubalo
Grading comment
Ipak sam layout prevela jednostavno kao "prikaz". Hvala Vam, Jelena!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3izgled (stranice)
iNekic
2prozor aplikacije
Jelena Bubalo


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
prozor aplikacije


Explanation:
Mislim da se ovde radi o jednom od prozora aplikacije. U stvari, o prikazu na ekranu odakle se mogu dalje birati opcije za fino podešavanje nečega.

Jelena Bubalo
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 23
Grading comment
Ipak sam layout prevela jednostavno kao "prikaz". Hvala Vam, Jelena!

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Layout
izgled (stranice)


Explanation:
je li to neka DTP aplikacija (za pripremu za tisak - desktop publishing)? U tomu je slučaju layout uglavom izgled stranice (raspored stupaca, zaglavlja/podnožja, naslova, itd.)

Bilo bi to dakle: "fino podešavanje izgleda stranice..."

iNekic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4